Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Όχι άλλη αγάπη!

«Αυτή την πόλη λοιπόν την αγάπησα, την έβαλα στην καρδιά μου, και αποφάσισα με όλες μου τις δυνάμεις πραγματικά όλα όσα αποκόμισα από αυτήν μου την πορεία, να τα δώσω στην πόλη που αγαπώ...Τι εννοώ με αυτό, εννοώ ότι όπως ξέρετε είμαι βουλευτής, ήμουν υπουργός, έχω εμπειρία, αυτήν την εμπειρία θέλω να την καταθέσω πραγματικά στην γειτονιά μου, θέλω να την καταθέσω στην πόλη μου, θέλω να δώσω την ψυχή μου για να αλλάξει η Αθήνα, γιατί πιστεύω πραγματικά ότι αυτή η Αθήνα δεν είναι η πόλη που μας αξίζει. Είναι μια πόλη η οποία δίνει την δυνατότητα αν θέλετε να την αγαπήσει κανείς αλλά όχι να την πάρει σφιχτά στην αγκαλιά, να την ερωτευτεί».


Αυτά δήλωσε ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, βουλευτής της ΝΔ και υποψήφιος δήμαρχος Αθήνας με τη ΝΔ σε πρωινή εκπομπή.

Και εμείς κάνουμε τον εξής συλλογισμό...

- Δηλαδή αν δεν μας αγαπούσε, τι άλλο κακό θα μπορούσε να μας είχε κάνει;

- Δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια που ψηφίζει νόμους που ισοπεδώνουν τα δικαιώματα του λαού, που εφαρμόζονται και στον δήμο της Αθήνας όπως ελαστικές μορφές εργασίας, απολύσεις, φόροι, χαράτσια, περικοπές των δαπανών σε Υγεία - Παιδεία, με κλείσιμο νοσοκομείων, ιατρείων, συγχώνευσεις σχολείων, μας δείχνει την αγάπη του;

Για όλη αυτήν την αντιλαϊκή πολιτική της ΕΕ που εφαρμόζουν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες, ως μακρύ χέρι του κράτους και της κυβέρνησης, αυτός δεν έχει καμιά σχέση;

Ή, μήπως στην «παραζάλη του έρωτα» έχει χάσει τα λόγια του και δεν ξέρει τι λέει;

Ξέρει πολύ καλά τι λέει και τι κάνει. Θέλει να υφαρπάξει την ψήφο του λαού.

Να τον ξεγελάσει τάχα πως άλλο ο Δήμος και άλλο η Κυβέρνηση.

Πως στο Δήμο ψηφίζουμε πρόσωπα που θα μας λύσουν τα άλλα προβλήματα, τα τοπικά.

Όμως δεν είναι αποκομμένη η πολιτική της ΕΕ, της εκάστοτε Κυβέρνησης, από την πολιτική που ακολουθείται στην Τοπική Διοίκηση. Και ο κ. Σπηλιωτόπουλος έχει μεγάλες ευθύνες. Όσο και αν το παίζει αθώα περιστερά.

Αυτήν την πολιτική που έχει στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια σαν βουλευτής και υπουργός της ΝΔ, αυτήν θα υλοποιήσει και σαν βγει δήμαρχος.

Αυτό ξέρει να κάνει και αυτό θα συνεχίσει να κάνει...

Ψήφος σε τέτοιους υποψηφίους σημαίνει ψήφος υπεράσπισης αυτής της πολιτικής και όχι σύγκρουση με αυτήν προς το συμφέρον των εργαζομένων.

Θα αξιοποιήσει πράγματι την εμπειρία του (για την οποία κορδώνεται) για να τσακίσει κι από αυτό το πόστο το λαό.

Και όλα αυτά επειδή μας ...αγαπάει.

Αν αυτή είναι η αγάπη σου, τότε την «κατάρα σου να έχουμε»...